Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del lloc
Aprovació del Pla de Recerca de Doctorat:"Contribution to the Traffic Engineering in Wireless Mesh Networks"
Pla de Recerca: "Joint access-backhaul mechanism in 5G cell-less architectures" per Rakibul Islam Rony
Us informem de la defensa del Pla de Recerca: Joint access-backhaul mechanism in 5G cell-less architectures. Estudiant: Rakibul Islam Rony. Directors: Elena López Aguilera i Eduard Garcia Villegas del Programa doctorat d'Enginyeria Telemàtica.
Aprovació del Pla de Recerca: "Management of Resources under Priorities based on Squattin-Kicking Strategy for Multiclass NFV Problems"
Autor: Ahmed Mohamed Abdelaty Elmekkawi Hamouda. Directors: Xavier Hesselbach Serra i José Ramón Piney Da Silva
Aprovació del Pla de Recerca: "Contribution to Autonomus Satellite Communication Networks: The Internet of Satellites"
Autor: Juan Adrián Ruiz de Arzúa Ortega. Directors: Anna Calveras Augé i Adriano José Camps Carmona
Defensa Pla de Recerca: Enhancement of vehicular adhoc networks using machine learning techniques and privacy de Leticia Lemus Cardenas
Us informem de la defensa del Pla de Recerca: Enhancement of vehicular adhoc networks using machine learning techniques and privacy Estudiant: Leticia Lemus Cardenas. Directors: Mónica Aguilar Igartu i Ahmad Mohamad Mezher del Programa doctorat d'Enginyeria Telemàtica.
Un article d'ENTEL dins els 20 més citats en el període 2006-2016
El professor Xavier Hesselbach és co-autor d'un dels articles més citats entre els publicats per investigadors de la UPC
Tutorial de NS-3 a l'EETAC
En Le Tian ens ofereix un tutorial sobre NS-3 a l'EETAC
La Vanguardia destaca els projectes d'Alteraid, spin-off creada per professors del Departament
L'empresa Alteraid, nascuda de la UPC per iniciativa dels professors del Departament d'Enginyeria Telemàtica Jesús Alcober i Toni Oller, és destacada en un article de La Vanguardia el passat dia 6 de gener de 2019.
Els grups ISG i MAPS a TIC Innova
ISG i MAPS expliquen la seva activitat a La Vanguardia
Grup recerca SISCOM participa en l'organització del congrès ISCC a Barcelona.
The SISCOM (Smart Services for Information Systems and Communication Networks, https://siscom.upc.edu/) research group has been the local chair committee of the 24th IEEE Symposium on Computers and Communications (ISCC), held in Barcelona from 1st to 3d July 2019. More information about the conference can be found here: http://paradise.site.uottawa.ca/iscc2019/