PhD Day TIC 2024

03/05/2024

El PhD Day TIC de la UPC, que reuneix els 7 programes de doctorat TIC de la UPC, celebrarà enguany la seva segona edició el dia 12 de juny.

El dia 12 de juny de 2024 es celebrarà la segona edició del PhD Day TIC de la UPC, promogut per l'Escola de Doctorat.

Aquest any, el programa de doctorat en Computació coordina l'organització, que té previst celebrar-se a l'Aula Màster del Campus Nord de la UPC.

Són convidats a participar tots els centres que imparteixen estudis de màster amb continuïtat en els programes de doctorat de l'àrea TIC.

L'idioma de la Jornada serà l'anglès.

Els 7 programes de doctorat TIC de la UPC:

- Arquitectura de Computadors
     - Bioinformàtica
     - Computació
     - Enginyeria Electrònica
     - Enginyeria Telemàtica
     - Intel·ligència Artificial
     - Teoria del Senyal i Comunicacions

Està previst que el programa d'activitats comenci a les 11:00 amb una benvinguda per part de l'Escola de Doctorat.
Posteriorment, participació dels centres, centrat en el tema de la progressió en la carrera acadèmica  a l'acabar el màster i iniciar un doctorat.

La resta del programa inclourà xerrades amb informació pràctica pels doctorands/des i pels directors/es de tesi (nova aplicació de doctorat, canvis normatius recents, Pla de Gestió de Dades...), presentacions de l'estudiantat, i xerrades convidades d'ex-doctorands/des.

Acabarà amb un aperitiu al voltant de les 14:00.