Lectures de tesi d’estudiants del programa de doctorat en enginyeria telemàtica del mes de desembre de 2011

El passat 15 de desembre es va celebrar la lectura de la tesi doctoral de Xavier Sánchez Loro, titolada “Context-aware negotation: the basis for ubiquitous service provisioning”, codirigida pels professors del Departament, Josep Paradells Aspas i Jordi Casademont Serra.

D’altra banda, el passat 16 de desembre es va dur a terme la lectura de la tesi doctoral de Victoria Beltrán Martínez, titolada “Contributions to presence-based systems for deploying ubiquitous communication services”, codirigida pel professor del Departament, Josep Paradells Aspas, i pel professor Henning Schulzrinne, de la Columbia University.

Finalment, el passat 19 de desembre, es va celebrar la lectura de la tesi doctoral de l’exprofessor del Departament, Carlos Ramírez Casañas, titolada “Contribuciones a la gestión de los recursos radio en redes móviles celulares de radio paquetes con soporte de calidad de servicio”, codirigida pel professor del Departament, Josep Paradells Aspas i pel professor de la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, Rafael Pérez Jiménez.

Totes tres tesis doctorals van ser valorades amb la qualificació d’excel·lent cum laude.