Elecció de representants al Claustre Universitari

18/10/2024

Del 15 al 20 de novembre tindran lloc les votacions, per urna electrònica, per proveir les 45 vacants de representants dels diversos sectors al Claustre Universitari de la UPC. El cens provisional per participar en aquest procés electoral s'ha publicat el 17 d’octubre al web eleccionsclaustre.upc.edu.

Al web eleccionsclaustre.upc.edu es podran consultar els censos, la relació de candidatures, la proclamació dels resultats i qualsevol altra informació relacionada amb aquest procés electoral, així com de les principals fases del procés.

Dates destacades del calendari electoral:

• 10 d’octubre: convocatòria d’eleccions.
  • 17 d'octubre: publicació del cens electoral provisional.
  • Del 18 al 22 d’octubre: reclamacions al cens provisional.
  • 24 d’octubre: publicació del cens definitiu.
  • Del 25 al 30 (a les 9.59 h) d’octubre: presentació de candidatures.
  • De l’11 al 14 de novembre: campanya electoral.
  • Del 15 (a les 10 h) al 20 de novembre (a les 9.59 h): votacions electròniques.
  • 20 de novembre: proclamació provisional dels candidats i candidates electes.
  • Del 21 al 22 de novembre: reclamacions a les candidatures provisionals.
  • 25 de novembre: publicació dels resultats definitius.