Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Notícies / Eleccions al Claustre

Eleccions al Claustre

Dijous, 13 d’octubre, s’ha fet pública la convocatòria de les eleccions de representants per proveir les vacants del Claustre Universitari de la UPC 2022, que tindran lloc del 23 de novembre, a partir de les 10 hores, fins al 28 de novembre, a les 9:59 h, per urna electrònica.

Durant aquest procés electoral s’han de renovar un total de 37 representants dels diversos col·lectius: cinc del PDI doctor amb vinculació permanent (PDI-A); un del professorat associat (PDI-B1); dos del personal investigador en formació (PDI-B2), set del PDI no permanent doctor (PDI-B3) i 22 de l’estudiantat.

El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària: debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, direcció i gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans. Format per un màxim de 303 representants de la comunitat universitària, el Claustre Universitari té un mandat de quatre anys i les vacants produïdes entre els claustrals es cobreixen durant el primer quadrimestre de cada curs acadèmic.

Els resultats definitius dels i de les representants electes es publicaran l’1 de desembre.

Al web eleccionsclaustre.upc.edu es podran consultar els censos, la relació de candidatures, la proclamació dels resultats i qualsevol altra informació relacionada amb aquest procés electoral. Al web de la UPC també s’informarà de les principals fases del procés.