error while rendering genweb.header

Eleccions al Claustre

El rector ha aprovat la Convocatòria d’elecció de representants per proveir les vacants del Claustre Universitari de la UPC 2023. Les votacions tindran lloc 11 al 14 de desembre per urna electrònica.

El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària: debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, direcció i gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans. Format per un màxim de 303 representants de la comunitat universitària, el Claustre Universitari té un mandat de quatre anys i les vacants produïdes entre els claustrals es cobreixen durant el primer quadrimestre de cada curs acadèmic.

Al web eleccionsclaustre.upc.edu es podran consultar els censos, la relació de candidatures, la proclamació dels resultats i qualsevol altra informació relacionada amb aquest procés electoral. Al web de la UPC també s’informarà de les principals fases del procés.